Małe tęsknoty, wielkie powroty...

 ...czyli pierwszy post po bardzo długiej przerwie. Pierwszy, i to w nowej odsłonie bloga! Długo tutaj nie zaglądałam, oj długo, a chęć pisania, dzielenia się z Wami kawałkiem mojego życia wciąż się uaktywnia co jakiś czas. Stwierdziłam, że Instagram to jednak za mało, dlatego mam przeogromną radość ze skrobania tego posta bo wiem, ile frajdy sprawiało mi kiedyś wylewanie "na papier" swoich wypocin. Tematyka nadal będzie ta sama, czyli głównie recenzje kosmetyków - mam większą świadomość konsumencką więc byle czego tutaj nie znajdziecie! :) a także nieco prywaty, mojego życia (oczywiście bez intymnych szczegółów!) 

Mam nadzieję, że szybko wkręcę się w klimat bloga, czuję się, jakbym cofnęła się w czasie! To takie ekscytujące! 

Życzę Wam dużo zdrówka kochani i do zobaczenia wkrótce!

M.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Puder w kompakcie PuroBio

Soraya - złuszczający tonik rozświetlający