Soraya - złuszczający tonik rozświetlający

Od dobrych paru lat, rok w rok jesienią sięgam po produkty na bazie kwasów. Czasem są to sera, czasem peelingi, a w tym roku postawiłam na tonik. 
Złuszczający tonik rozświetlający Just Glow z Sorai wrzuciłam kiedyś do koszyka podczas zakupów w Hebe, skusiła mnie atrakcyjna cena oraz zawartość kwasu glikolowego, który ma zbawienne działanie na moją skórę. 



Tonik ma za zadanie lekko złuszczyć, rozświetlić i 
wygładzić skórę. Poza kwasem glikolowym zawiera również witaminę C, która ma świetne działanie rozjaśniające. Czy połączenie dwóch mega-składników daje radę? A no daje! I to jak :) 
Używam już drugiej buteleczki tego produktu, więc opinię mam już mocno wyrobioną: 


+delikatnie złuszcza, ale nie przesusza skóry
+rozświetla! Skóra naprawdę dostaje energetycznego kopa :)
+piękny, cytrusowy zapach 
+zauważyłam ograniczenie powstawania niedoskonałości 
+rozjaśnia przebarwienia- oczywiście nie po kilku użyciach, ale przy dłuższym stosowaniu naprawdę widać różnicę
+cena- około 12zł

Wad póki co nie widzę, co moim zdaniem naprawdę jest sporym sukcesem tego produktu. Używam go zazwyczaj na noc, choć zdarza się również i rano, w zależności od stanu skóry. Po przemyciu skóry tonikiem nakładam codzienną pielęgnację- lekkie serum lub odżywczy krem. 

Jeśli szukacie dobrego, atrakcyjnego cenowo produktu z kwasem glikolowym w składzie- z całego serca polecam! ;) 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Małe tęsknoty, wielkie powroty...

Puder w kompakcie PuroBio